שירותי תחזוקה לפרקטים

מתי מומלץ לבצע תחזוקה ?
♦ כאשר הפרקט נראה יבש.
♦ חוסר אחידות.
♦ לכלוך וכתמים שלא יורדים בניקוי שגרתי.
♦ הפרקט מאבד מהנוכחות וחסר חיים.
♦ חשוב לציין שתחזוקת הפרקט מעניקה בסוף התהליך הגנה גבוהה מפני שחיקה , מים , בוץ ולכלוך.
♦ במידה ותרצו לבצע בעצמכם טיפול תחזוקה , סירנובה תייעץ ותדריך אתכם להשלמת העבודה בצורה הכי טובה שיש ♦

שלבי ביצוע בפרקט גמר שמן\לכה

שוב לציין כי כל פרקט זקוק לתחזוקה והגנה בהתאם לסוג העץ. אנחנו משתמשים בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, החודרים אל תוך העץ ומנקים אותו היטב. בסוף התהליך, אנו משמנים או מצפים בשכבת הגנה יחודית, במטרה למנוע חדירה מחודשת של לכלוך או היווצרות של שריטות או כתמים בפרקט.

♦ פינוי ריהוט (אופציונלי).
♦ שאיבת אבק יסודית.
♦ קרצוף הפרקט ע”י מכונת קרצוף (באפר) נשתמש בחומרי ניקוי אינטנסיביים.
♦ שאיבת המים המלוכלכים מעומק הפרקט, באמצעות מכונות מיוחדות.
♦ שטיפה נוספת יסודית במים נקיים.
♦ מריחה והחדרת שמן Oil. Main ע”י באפר למראה אחיד. בגמר לכה נוסיף שכבת הגנה MATT X UNICARE או Polish Floor Hard למראה מט או משי.

למה אנחנו?

שימוש במוצרי סירנובה המספקת גימור איכותי לזמן ארוך

ניסיון של מעל 25 שנה עם הכשרות בארץ ובחו"ל

ליווי ופיקוח מקצועי המבטיח עד גמר העבודה

כל השירותים, המוצרים והביצוע תחת קורת גג אחת

שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לגימור משולם

העבודה שלנו, אצלכם בבית

מוצרי Ciranova – מהווה את החברה היוקרתית והאקולוגית ביותר לייצור מוצרי גימור ותחזוקה לפרקט מזה למעלה מ- 80 שנה. תודות לטכנולוגיה המתקדמת לפיתוח וייצור מגוון רחב ביותר של צבעים, לכות ושמנים וכן ווקסים ומוצרי תחזוקה, הפכה סירנובה לספקית המובילה בעולם של מוצרי איכות לעץ ולפרקט.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רצפות הפרקט הן תוספת יפה לכל בית, המוסיפה חמימות ואלגנטיות לצד ייחוד מעניין. עם זאת, עם הזמן, אפילו רצפות הפרקט המתוחזקות ביותר עלולות להיות עמומות, שרוטות ושחוקות. אם הפרקט שלך מראה סימני בלאי, ייתכן שהגיע הזמן לחידוש.

פרקט הוא שונה מרצפות רגילות ויש לדעת להתמודד איתו. הוא מתאים לא רק לבתים פרטיים, אלא גם לדירות קטנות, והוא מעניק טאץ' מעניין. עם זאת, כמו בכל דבר, צריך לדעת מתי לחדש ולהתחדש.

לבדוק ולבחון

לפני שתוכלו להתחיל לחדש את רצפות הפרקט שלכם, חשוב לערוך בדיקה יסודית. חפשו אחר כל סימן של נזק כגון שריטות, שקעים או חריצים. כמו כן, חשוב לבדוק אם יש לוחות רופפים או חורקים, מכיוון שיהיה צורך לתקן אותם לפני שיהיה אפשר להתחיל בתהליך החידוש. את התהליך הזה ניתן לעשות לבד, אך האופציה של איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם היא אפילו איכותית יותר, ותביא לתוצאות טובות יותר.

ניקוי יסודי

לאחר בדיקת הפרקט, חשוב לנקות את הרצפה ביסודיות כדי להסיר לכלוך. ייתכן שיהיה עליכם גם לשייף את הרצפות כדי להסיר את כל הגימורים או הציפויים הקיימים, בהתאם למצב הרצפות וסוג החידוש שאתם מתכננים. כל עוד מדובר בניקיון רגיל, תוכלו לעשות זאת לבד. אם יש צורך בתיקונים, העדיפות היא לפנות לאיש מקצוע כדי לא לגרום נזק בלתי הפיך לרצפה.

מגוון שיטות עבודה

ישנן מספר דרכים לבצע חידוש פרקטים ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. שיטת השיוף והליטוש מחדש כוללת שיוף של הרצפות כדי להסיר את כל הגימורים או הציפויים הקיימים, ולאחר מכן, ליטוש מחדש עם צבע או איטום חדש לגמרי. זהו תהליך יחסית מורכב, אך כזה שיביא לתוצאות  לא פחות ממצויינות, וכאלו שאף יאריכו את חיי הרצפה. 

להחזיר את הברק

ניתן גם לבצע חידוש של סינון וציפוי מחדש, שזוהי שיטה שכוללת שיוף קל של הרצפות כדי להסיר שריטות, ולאחר מכן, מריחת שכבת גימור חדשה או איטום מחדש. זוהי שיטה זולה וקלה יחסית, אך היא לא מתאימה לפרקט שניזק בצורה משמעותית.

שיטת השיוף והשוועה כוללת ליטוש של הרצפות במכונה מיוחדת להסרת שריטות ולאחר מכן מריחת שכבת ווקס או פוליש כדי להגן על הפרקט ולהחזיר את הברק. זו יכולה להיות אופציה טובה עבור רצפות שהן במצב טוב יחסית אך זקוקות למעט ברק נוסף.

לבחור באיש המקצוע הנכון

לאחר שבחרתם בשיטת חידוש, חשוב לבחור באיש מקצוע איכותי וכמובן, לאחר סיום העבודה, לתחזק את הרצפות כראוי כדי להבטיח שהן יישארו תקינות לאורך שנים. זה כולל ניקוי קבוע, שעווה ואיטום מחדש, בהתאם לסוג החידוש שבחרתם.

כאשר בחרתם לבצע חידוש פרקט, חשוב לבחור חומרים איכותיים המיועדים לרצפות עץ שיחזיקו מעמד. בנוסף, חידוש רצפות עץ יכול להיות תהליך שלוקח זמן, אבל חשוב לתת לאיש המקצוע את הזמן כדי להבטיח שהעבודה תבוצע כמו שצריך. חידוש פרקט הוא חשוב לשמירה על הברק והנראות של הבית כולו.