חידוש פרקטים

ליטוש פרקטים נטול אבק
מתי צריך חידוש וליטוש פרקט עץ?

♦ שהפרקט עם שריטות עמוקות
♦ שחיקה או התפוררות לכה
♦ דהיית שמן או צבע בשל תנועה מרובה (מטבחים)
♦ שינוי הגוון או גימור הפרקט (לכה / שמן)
♦ כתמים קשים: חומרי ניקוי, שתן בע”ח, כתמי אוכל וכו’.

חברת סירנובה ישראל מספקת ליווי ופיקוח לכל הפרויקטים ומבטיחה ללקוחותיה תוצר סופי חדש ומרהיב. מוצריי גימור בעלי תקנים ועמידות מהגבוה ביותר לשחיקה ושריטות .

שלבי ביצוע חידוש וליטוש

♦ ליטוש יסודי ב 3 שלבים {ללא אבק} ע"י מכונת האמל .
♦ שאיבת הפרקט .
♦ ליטוש במכונת טריו להחלקת המשטח .
♦ שאיבת אבק יסודית
♦ מריחת גוון {אופציונלי}
♦ הרטבת המשטח לפתיחת נקבוביות העץ .
♦ מריחת לכה / שמן / ווקס ב 3 שכבות .

למה אנחנו?

שימוש במוצרי סירנובה המספקת גימור איכותי לזמן ארוך

ניסיון של מעל 25 שנה עם הכשרות בארץ ובחו"ל

ליווי ופיקוח מקצועי המבטיח עד גמר העבודה

כל השירותים, המוצרים והביצוע תחת קורת גג אחת

שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לגימור משולם

העבודה שלנו, אצלכם בבית

מוצרי Ciranova – מהווה את החברה היוקרתית והאקולוגית ביותר לייצור מוצרי גימור ותחזוקה לפרקט מזה למעלה מ- 80 שנה. תודות לטכנולוגיה המתקדמת לפיתוח וייצור מגוון רחב ביותר של צבעים, לכות ושמנים וכן ווקסים ומוצרי תחזוקה, הפכה סירנובה לספקית המובילה בעולם של מוצרי איכות לעץ ולפרקט.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חידוש דקים בשיטת ״עשה זאת בעצמך״: האם זה אפשרי?

אנשים רבים תוהים האם ניתן לבצע חידוש דקים בשיטת ״עשה זאת בעצמך״ או שמא עליהם לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום. בראש ובראשונה ניתן לבצע חידוש דקים לבד, בדיוק כמו שניתן לתקן את הרכב לבד. אך ללא שימוש בכלים ואמצעיים מקצועיים וללא הבנה סביר להניח שהתוצאה לא תהיה זו שייחלתם לה ותמצאו את עצמכם מזמינים בעל מקצוע לתקן את החידוש שעשיתם. אם אין לכם הבנה בחידוש דקים ולא ביצעתם זאת בעבר איננו ממליצים לכם לעשות זאת לבד.

שמן וקס לעץ - HARDWAXOIL
לכה לעץ FORTICO 2C טבעי

כל כמה זמן אנחנו נרצה לחדש פרקט?

חידוש פרקט היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות במקצועיות ובמיומנות. בהנחה והיא נעשית כך יש לבצע חידוש פרקט כל 10-15 שנים. לעיתים כתוצאה מנזקי מזג האוויר, לחות מצטברת ועוד יכול להיווצר מצב שבו תצטרכו לבצע חידוש טרם יעברו 10 שנים. 

חידוש פרקטים: החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום

חידוש פרקטים הפך בשנים האחרונות לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל, כבר לא צריך להחליף את הפרקט ולשלם אלפי שקלים אלא אפשר לחדש אותו באמצעות כלים ייעודיים. אנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים עם בעל מקצוע המתמחה בעולמות חידוש הפרקטים – בעל מקצוע זה ידע לתת לנו מענה מלא למצב הקיים, לאפיין את החלל שלנו ולהחזיר את הפרקט שלנו למצבו הראשוני; חלק מהלקוחות שלנו אף אומרים שגם במצב הראשוני הם לא זוכרים שהפרקט היה כל כך מבריק. עבודה עם בעל מקצוע ללא ניסיון בתחום עלולה להוביל לתוצאה ההפוכה.

שמן בשכבה אחת UN1CO

מהי הלכה הכי מומלצת לחידוש פרקט עץ?

אנו מאמינים שלפני שהגעתם לכאן יצא לכם לחפש לא מעט בגוגל אודות חידוש פרקטים והאפשרויות שעומדות בפניכם ותהיתם מהי הלכה המומלצת ביותר לחידוש פרקט. למעשה, הכל תלוי בשיקולים שלכם; כלכליים, פונקציונאליים ואסתטיים. לדוגמא: לכה על בסיס שמן תעזור לכם לשמור על המראה הטבעי של העץ. מאידך אם נלך על איכות, פונקציונאליות ועמידות גימור לכה מים יהיה הפתרון העדיף. למעשה יש להתאים כל פתרון בהתאם לצרכים שלכם ולמצב הפרקט הקיים – כל זה נעשה עם אנשי המקצוע שלנו.

מה המחיר של חידוש פרקט?

המחיר של חידוש פרקט משתנה בהתאם למגוון רחב של משתנים. בין המשתנים אנחנו רואים גודל הפרקט אותו אנו נרצה לחדש, החלל שבו הוא נמצא, בעל המקצוע איתו אנחנו נבחר לעבוד ועוד. אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לדעת כמה יעלה חידוש פרקט עץ אצלכם תהיה דרך פנייה אל אנשי המקצוע שלנו אשר יאפיינו יחד איתכם את החלל שלכם, את הצרכים שלכם ויתאימו עבורכם את תוכנית הפעולה והצעת המחיר המתאימה ביותר עבורכם.