כל כמה זמן צריך לחדש פרקט

בשנים האחרונות אנו רואים כי משקי בית פרטים ועסקים רבים בוחרים להשתמש בפרקט מאחר והוא בעל יתרונות רבים. חידוש פרקט הינה מלאכה הדורשת מקצועיות ומיומנות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות חידוש פרקט – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של סירנובה ישראל פה בשבילכם.

חידוש פרקט – מתי אנחנו נרצה לבצע חידוש?

עסקים ומשקי בית פרטיים רבים תוהים מתי הוא הזמן הטוב ביותר לחדש את הפרקט שלהם, אנחנו למדים כי קיימות מגוון רחב של סיבות לשם חידוש פרקט. בין הסיבות המרכזיות אנו רואים:

  • בלאי של השנים – כמעט כמו כל מוצר אחר שאנחנו באים איתו במגע במהלך החיים שלנו גם הפרקט סובל מבלאי של השנים. לאחר שנים של התקנת פרקט ו/או בפרקטים בהם לא בוצעו פעולות תחזוקה במהלך השנים אנחנו רואים כי העץ נשחק, נראה בלוי וחסר ברק מבעבר. כמו כן כתוצאה מבלאי של השנים אנחנו רואים גם שחיקה ורטיבות בפרקט. 
  • אסתטיקה – אנשים רבים רוצים להחזיר את הברק והחיוניות של הפרקט שלהם לזו שהייתה ברגע של ההתקנה הראשונית. דרך חידוש פרקט אנחנו יכולים להחזיר את הברק חזרה וליהנות מפתרון איכותי, עיצובי ופונקציונאלי.
  • תחזוקה ובטיחות – אנו למדים כי תחזוקה ובטיחות הן בין הסיבות הבולטות ביותר לשם חידוש פרקטים. כאשר אנחנו נרצה לתחזק את הפרקט שלנו ולמנוע מצבים של שחיקה, מים עומדים ורטיבות בפרקט אנחנו נפעל לשם חידוש הפרקט לצד פעולות תחזוקה נוספות.

אלו הם חלק מהמקרים בהם אנו נרצה לבצע חידוש של הפרקט. במקרה ואנחנו מדברים על שריטות קלות בפרקט עץ חדש ניתן לרכוש חומרי מילוי וציוד ייעודי בהכוונה של בעל מקצוע המתמחה בתחום.

"האם ניתן לחדש פרקט ללא בעל מקצוע המתמחה בתחום?"

חידוש פרקטים הינה מלאכת מחשבת של ממש הדורשת מקצועיות, דיוק וניסיון בתחום. אנשים רבים אשר ניסו לחדש את הפרקט שלהם מצאו את עצמם מבזבזים זמן, כסף ומשאבים רבים ואף במקרים מסוימים מבצעים עבודה אשר דורשת התערבות של בעל מקצוע. לכן, על מנת להימנע מהקצאה של משאבים לשווא אנחנו ממליצים לכם לבצע את המלאכה אך ורק עם בעל מקצוע בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום אשר ידע לאפיין ולמפות את המצב של הדק שלכם על הצד הטוב ביותר ולפעול לשם חידוש הפרקט בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

סירנובה ישראל – חידוש פרקטים

סירנובה הינה אחת מן החברות המובילות בישראל ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרי גימור לפרקט, ריהוט ועץ פנימי וחיצוני כבר למעלה מ – 80 שנה.

סירנובה נכנסה לשוק הישראלי בשלהי שנת 2020 והפכה עד מהרה לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית ועסקים בישראל. החברה פועלת לשם מחקר ופיתוח על בסיס יום-יומי במעבדות החברה לצד שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וחומרי הגלם החדשניים ביותר. 

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי לקוחות שכבר בחרו נכון ולדאוג לדק שלכם.

בוחרים נכון – בוחרים סירנובה ישראל.