גימור בלתי נראה המגן על העץ

המראה הטבעי והחמימות של העץ מבטיחים שהוא חומר בשימוש תכוף בפנים שלנו.  

 עץ לא מטופל רגיש לכתמים ולכן הגנה טובה היא הכרחית.  

 הגימור המבוקש ביותר הוא גימור בלתי נראה המאפשר לשמר את המראה הטבעי והאופי של העץ. בנוסף, חשוב שהגימור לא יצהיב עם הזמן, ושהוא גם יהיה בר קיימא ואקולוגי.   

על מנת לעמוד בדרישות הלקוחות, פיתחה Ciranova את טווח PLUS, הרפרנס בכל הנוגע לגימורים בלתי נראים לעץ.   

סדרת שמן בלתי נראה – מט עמוק OCULTO מורכבת ממוצרים חדשים ומשופרים שעבורם נעשה שימוש בחומרי גלם מבוססי ביו מבלי לפגוע בביצועים. שרף הריצוף האולטרה-עצמי המשמש במוצרים אלה מבטיח גימור במראה טבעי עם הברק הנמוך ביותר שניתן להשיג והגנה אולטימטיבית.   

קיימים שלושה מוצרים שונים, בהתאם לרצון הלקוח.    

Woodlook Plus מייצר גימור מעט מולבן, ecofix – plus גימור טבעי ואוקולטו PLUS גימור מעט אינטנסיבי.  

 טווח PLUS מבטיח עמידות גבוהה לשריטות ולכימיקלים אשר ניתן, במידת הצורך, להתחזק עוד יותר על ידי הוספת מקשה PLUS (10%). עבור יצרני פרקט תעשייתי, Ciranova פיתחה גם מערכת להשגת אותו גימור טבעי עם שמן UV מאט במיוחד. אתה תמיד יכול לפנות אלינו אם יש לך שאלות לגבי הגימור הנכון לעץ שלך.  

   

בארץ אין מודעות גדולה בנוגע לעולם העץ, לכן החלטנו לקחת את המושכות ולחשוף מספר טיפים מפי המומחה שלנו.   

רצפות עץ יוצרות אווירה נעימה. עם זאת, הן גם נתונות לבלאי כבד מאוד בטווח הארוך: רק תחשבו על נעלי עקב, האבנים מהנעליים והלכלוך היומיומי שאנו גוררים פנימה אל תוך הבית… שום רצפת עץ טבעית לא יכולה לשרוד לכלוך והזנחה לאורך זמן, לכן חשוב להגן עליהן מראש בעזרת ציפוי של שמנים, שעווה או לכה.    

בנוסף, מומלץ להקפיד על הטכניקה לניקוי הפרקט ולחזור על הניקיון ובאופן קבוע, בכדי ליהנות מרצפות עץ בוהקות. בהמשך נפרט את כל הדרכים הנכונות לנקות את הפרקט וגם לשמור עליו לאורך השנים.